Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přání Ježíškovi

Milý Ježíšku. Nejdřív bych Ti chtěl poděkovat za dárky, které jsem od Tebe dostal pod loňský stromeček. Celý rok jsem z nich měl radost, i když se zatím nějaké už rozbily a porouchaly.

A protože už jsou brzy zase další Vánoce, chtěl bych ti napsat, co bych letos moc chtěl.
Maminka mi říkala, že když budu zlobit, že dostanu jenom pytel brambor, tak se trochu bojím, jestli mi vůbec něco nadělíš, ale přeci jen bych Tě chtěl poprosit o pár věcí, co bych si přál.

Ve škole nám říkali, že se má mluvit pravda, nemá se krást a lidi na sebe mají být hodní.
Je mi líto rodičů, kteří si myslí, že to tak není a že to je skoro tak špatný, jako když byli malí. A to muselo být hodně ošklivé, protože ještě neměli ani barevnou televizi.

Přál bych si, aby ti pánové, co o nich jsou zprávy, nebyli tak strašidelní, bojím se jich.
Vypadají zle, kradou a koulí očima, když se jich někdo ptá na to, co se jim nelíbí.

Babička je nemocná a v nemocnici se jí nelíbí, porád ji posílají někam pryč a nechtějí ji vyléčit.

Pro sebe bych chtěl, aby mne to bavilo ve škole, chtěl bych se naučit hodně cizích řečí a taky dobře s počítačema, chtěl bych, aby nás učil někdo opravdu anglický, ale rodičům říkali, že na to škola nemá peníze.
I když chodit do školy možná neni tak moc potřeba, protože spolužákovo tatínek má taky jenom základku a přitom je o hodně úspěšnější než náš pan učitel, akorát za nima domů pořád chodí nějací policajti, ale on je s nima velký kamarád.

Až příští rok dosáhnu na stupačky, budu si přát velké nové kolo,
ale teď mě vlastně pro sebe za dárky asi nic dalšího nenapadá.

Vzpomínám na kamaráda Milana, který už se k nám do školy nikdy nevrátí, a je mi líto všech
rodin, které budou o Vánocích smutné. Mohl bys jim nadělit něco místo dárků pro mne ?

Budu se těšit na stromeček a Štědrý den.

Tvůj malý

Dušan

Autor: Dušan Saiko | čtvrtek 20.12.2007 11:32 | karma článku: 16,14 | přečteno: 1676x
  • Další články autora

Dušan Saiko

Hra na chobotnici: skrytá dvojitá obžalova společnosti

Jak tvůrci, tak diváci přijali a obdivují mechanizaci vražd. Seriál pro mne skrývá dvojitou obžalobu společnosti. Tu seriálovou a pak té společnosti, která seriál tak obdivuje.

28.10.2021 v 12:30 | Karma: 5,02 | Přečteno: 192x | Diskuse| Kultura

Dušan Saiko

Pohádky ČT: arogantní výzva k placení koncesionářských poplatků

Našel jsem u rodičů obyčejný dopis od ČT. Třeba hledají pěvecké talenty a doslechli se, že jsem v roce 1985 chodil do pěveckého sboru. Bylo to ale psaní, které ve mně vyvolalo řadu emocí. Zveřejňuji svou oficiální odpověď.

28.9.2019 v 9:30 | Karma: 40,37 | Přečteno: 1693x | Diskuse| Společnost

Dušan Saiko

Máme rádi Microsoft. A rádi mu o sobě všechno povíme.

Dnes jsem po delší době instaloval Windows 10. O těch nastaveních vím, ale vždy mne znova zamrazí, když si ty obrazovky čtu. Kolik uživatelů je seznámeno s tím, jak moc Velkého bratra doma mají?

2.10.2016 v 1:33 | Karma: 40,25 | Přečteno: 5166x | Diskuse| Společnost

Dušan Saiko

Jsou to frajeři. Rozvod je čistě demokratický prostředek.

Británie míří k nezávislosti! Plno politiků a byrokratů se dnes ráno probudí spocených, jejich noční můra o rozpadu té jediné správné říše se stává skutečností.

24.6.2016 v 7:00 | Karma: 29,42 | Přečteno: 910x | Diskuse| Politika

Dušan Saiko

Takový normální pivní xenofob!

Byli jsme si s prací večer sednout. Na pivních speciálech. Nedobrých speciálech. A mne v jednu chvíli napadla věta: "Vždyť tyhle zahraniční břečky se skoro nedají pít, jsem asi holt pivní vlastenec".

2.12.2015 v 12:34 | Karma: 29,59 | Přečteno: 1126x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1265x
"Why does she drink so much?" I asked Owen. "HESTER'S AHEAD OF HER TIME," he said. "What's that mean?" I asked him. "Do we have a generation of drunks to look forward to?" "WE HAVE A GENERATION OF PEOPLE WHO ARE ANGRY TO LOOK FORWARD TO," Owen said. "AND MAYBE TWO GENERATIONS OF PEOPLE WHO DON'T GIVE A SHIT," he added.

Seznam rubrik