Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

14. 11. 2007 10:02
Mour to zvládl líp:

Zdroj: http://j-lo-mour.blogspot.com/2007/11/emigrant-od-rna.html

Emigrant od Rýna koncert mu začíná, v hospůdce s kytarou bude nám kázat, že píseň z Těšína má slova zločinná a jejich autor by měl rychle mazat: „Ke křivdě nemůže mlčet má duše nevinná, nekoušu, umím však vrčet… Dnes zpívám já: HRDINA“

Vyznavač Balbína svou kudlu zatíná slezskému zrádcovi do jeho týla… S pocitem Piláta vrhne ho do bláta a pak mu s radostí ještě zaspílá: „Ke křivdě nemůže mlčet můj národ, rodina, nekoušu, umím však vrčet… Dnes zpívám já: HRDINA“

Svobodná Evropa má svého pochopa, co všechno pochopil úplně skvěle: spílá a hudruje svědomí lustruje přítele rozezná od nepřítele: „Husák měl tisíce housat a Jarka každej zná! Tak tedy začnu i kousat... vždyť jsem ten HRDINA!

0 0
možnosti
TS

d.s.

14. 11. 2007 10:12
Re: Mour to zvládl líp:

No, akorát že já si narozdíl od vás nemyslím, že by byl Hutka zas až tak úplně mimo ;-)

0 0
možnosti
E

e.rika

14. 11. 2007 8:01
Úžasné....

Jakou jste si s tím dal práci.Co se mě týče,mám v tom celkem jasno.Nohavicovy písničky mám ráda,zatímco o Hutkovi si myslím,že nemá ani hudební sluch.Texty nehodnotím,neboť je moc neznám,protože kdykoli slyším Hutku zpívat,tak vypínám,neboť mi to rve uši.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1265x
"Why does she drink so much?" I asked Owen. "HESTER'S AHEAD OF HER TIME," he said. "What's that mean?" I asked him. "Do we have a generation of drunks to look forward to?" "WE HAVE A GENERATION OF PEOPLE WHO ARE ANGRY TO LOOK FORWARD TO," Owen said. "AND MAYBE TWO GENERATIONS OF PEOPLE WHO DON'T GIVE A SHIT," he added.

Seznam rubrik